Kluby zdrowia

logo_fundacji

Najnowsze posty

KLUB ZDROWIA W ŻABIEJ WOLI – DIETA POPRAWIAJĄCA PAMIĘĆ, KONCENTRACJĘ I STAN EMOCJONALNY, 13 GRUDNIA 2018 R.

Serdecznie zapraszamy na grudniowe spotkanie Klubu Zdrowia w Żabiej Woli. Podczas wykładu Pani Beata Śleszyńska omówi dietę, która jest w stanie poprawić koncentrację, pamięć oraz wpłynąć na nasze poczucie szczęścia. Wszystkie osoby zainteresowane zdrowym stylem życia oraz Studentów Uniwersytetu Trzeciego Wieku zapraszamy w środę, 13 grudnia 2018 r. o godz. 10:30 do Klubu Zdrowia, który mieści się w Domu Kultury przy...

KLUB ZDROWIA W MSZCZONOWIE: RELACJE MIĘDZYLUDZKIE A ZDROWIE, 12 GRUDNIA 2018 R.

Podczas grudniowego spotkania w Klubie Zdrowia w Mszczonowie będziemy mieli możliwość dowiedzieć się, w jaki sposób relacje międzyludzkie oraz zaangażowanie społeczne przyczyniają się do poprawienia długości oraz komfortu naszego życia. Uzmysłowimy sobie jak ważne jest, aby mieć  wokół nas osoby, z którymi utrzymujemy pozytywne emocjonalnie więzi i czujemy się im potrzebni. Wszystkich zainteresowanych samym wykładem...

Nasze kluby

Zobacz lokalizację Klubów Zdrowia

 

Zobacz też:

Filmy

Vivamus hendrerit arcu sed erat molestie vehicula. Sed auctor neque eu tellus rhoncus ut eleifend nibh porttitor. Ut in nulla enim.
Przeglądaj

Galeria

Vivamus hendrerit arcu sed erat molestie vehicula. Sed auctor neque eu tellus rhoncus ut eleifend nibh porttitor. Ut in nulla enim.
Przeglądaj

Do pobrania

Vivamus hendrerit arcu sed erat molestie vehicula. Sed auctor neque eu tellus rhoncus ut eleifend nibh porttitor. Ut in nulla enim.
Przeglądaj

 

Korzyści płynące z uczestnictwa w programach

 

Uczestnicy biorący udział w spotkaniach klubów zdrowia zdobędą niezbędną wiedzę zarówno teoretyczną jak i nauczą się w praktyce jak żyć zdrowo i nie dopuścić do rozwoju powszechnych dziś chorób cywilizacyjnych. Kluby zdrowia promują przede wszystkim:

  • Zdrową, zrównoważoną dietę: właściwe komponowanie, przygotowywanie i spożywanie posiłków,
  • Zapobieganie i radzenie sobie z sytuacjami stresującymi,
  • Ćwiczenia fizyczne i aktywny wypoczynek,
  • Optymistyczne/pozytywne nastawienie do życia,
  • Wzmocnienie naturalnych mechanizmów obronnych organizmu,
  • Eliminację używek takich jak: nikotyna, alkohol, kofeina i narkotyki
  •  Naturalne zabiegi takie jak np. hydroterapia, okłady lecznicze, kompresy

 

© Copyright 2014 - Realizacja: Go3.pl