Kluby zdrowia

logo_fundacji

Najnowsze posty

KLUB ZDROWIA W ŻYRARDOWIE: JAK ZACHOWAĆ MŁODZIEŃCZY MÓZG DO PÓŹNEJ STAROŚCI?, 19 CZERWCA 2019 R.

Podczas czerwcowego spotkania w Klubie Zdrowia w Żyrardowie poznamy nawyki, które pozwolą nam zachować sprawność umysłu i zdrowie psychiczne. Podczas spotkania dowiemy się, co wspomaga prawidłową pracę naszego mózgu a co ją zakłóca. Sprawny umysł może być udziałem każdego – zarówno osób młodych, jak i seniorów. Prelegentka, pani Monika Anulak jest pedagogiem oraz promotorką zdrowego stylu...

KLUB ZDROWIA W OSTRÓDZIE, 4 CZERWCA 2019 R. – „NAJWIĘKSZY SKANDAL ZBOŻOWY, A ROLA BŁONNIKA W DIECIE”

Serdecznie zapraszamy na ostatnie przed wakacjami spotkanie Klubu Zdrowia zatytułowane: „Największy skandal zbożowy, a rola błonnika w diecie.” Wykład poprowadzi Pani Beata Śleszyńska, która już kilkakrotnie gościła w ostródzkim Klubie. Ostatnio z wykładem dotyczącym chorób tarczycy. Tym razem poruszy zagadnienie „największego skandalu zbożowego”. Opowie między innymi o tym, czym jest rafinacja zbóż i jak wpływa...

Nasze kluby

Zobacz lokalizację Klubów Zdrowia

 

Zobacz też:

Filmy

Vivamus hendrerit arcu sed erat molestie vehicula. Sed auctor neque eu tellus rhoncus ut eleifend nibh porttitor. Ut in nulla enim.
Przeglądaj

Galeria

Vivamus hendrerit arcu sed erat molestie vehicula. Sed auctor neque eu tellus rhoncus ut eleifend nibh porttitor. Ut in nulla enim.
Przeglądaj

Do pobrania

Vivamus hendrerit arcu sed erat molestie vehicula. Sed auctor neque eu tellus rhoncus ut eleifend nibh porttitor. Ut in nulla enim.
Przeglądaj

 

Korzyści płynące z uczestnictwa w programach

 

Uczestnicy biorący udział w spotkaniach klubów zdrowia zdobędą niezbędną wiedzę zarówno teoretyczną jak i nauczą się w praktyce jak żyć zdrowo i nie dopuścić do rozwoju powszechnych dziś chorób cywilizacyjnych. Kluby zdrowia promują przede wszystkim:

  • Zdrową, zrównoważoną dietę: właściwe komponowanie, przygotowywanie i spożywanie posiłków,
  • Zapobieganie i radzenie sobie z sytuacjami stresującymi,
  • Ćwiczenia fizyczne i aktywny wypoczynek,
  • Optymistyczne/pozytywne nastawienie do życia,
  • Wzmocnienie naturalnych mechanizmów obronnych organizmu,
  • Eliminację używek takich jak: nikotyna, alkohol, kofeina i narkotyki
  •  Naturalne zabiegi takie jak np. hydroterapia, okłady lecznicze, kompresy

 

© Copyright 2014 - Realizacja: Go3.pl